fredag 31 juli 2009


TjenareFan x)
Sitter hemma hos zez men andra ord Sebbe tha Maaaan ;D ...
Haha har väl inte gjort så mycket idag, blev väckt av Amalia den lilla busungen,..
Kollar på när Sebbe håller på med en damsugare, asså han fixar den :P..
Lite roligt tihhihi..
Ska väl vara här ett tag till, Hans mamma och dom har åkt iväg...
Så får kolla till så han inte ställer till med fest ;D.
har nytt numer, Så ni behöver inte skriva till mitt gamla för det funkar inte,.. :S
Igår så va ja med Alina och hela gänget, Träffade Oliver min sööötnoos som ja har saknat den lilla spillivinken ;D . haha *
Ska kanske träffa Alina sen eller ja vet inte vad som händer idag, jag vet iaf en sak att ja ska snart ut och röka ;D.
Ska nog oxå flytta ifrån mamma, för klara inte av att bo där längre... :/
Det är lite synd, men vi kan inte bråka hela tiden, det funkar inte så, men mår dåligt själv..
vaknade inatt av att ja låg och hade stryptag på mig själv .. inte bra fick panik och fick ingen luft, men till slut fick ja bort handen...
Ska till läkaren och be om något som kan hjälpa mig...
Saknar min älskling så mycket.. :'(
nee ut och röka nu får de fan bli ;D.
hörs sen!
PUSS
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar