onsdag 22 juli 2009


Tjaa Faaan ;D.
Sitter hemma hos Jens med massa folk, och har allmänt trevlig som alltid när ja är med knepigt folk ;D...
Ja och Emmelie har pratat om sex, HAHA - Nee men såna frågor, lite smått kul ;).
Jaa det händer väl inte så mycket just nu i mitt liv, Joo Ja har ju Ronja nu <3. Love Her!.
Haha ,.
Jaa så vad ska man nu säga, Det finns väl inte så mycket att säga igentligen,.
Saknar min familj, Ja träffar dom aldrig så mycket längre... :/ så det är lite Fail ..
Ska väl snart ut och röka med Emmelie, Och snacka lite * heeeeh*...
JENS ÄR EN FISK !!! ;D
HAHAH..
buuuuhuuu va ja vet inte va ja ska skriva era nötter, Joo ska snart at mer Modellbilder *JIPPI*.
Jag och sandra är inte vänner, Hon är tillsammans med mitt ex Toni ...
Så ja vet inte va ja ska tycka om det, Eller aa ja kan ju inte göra så mycket åt det, Men det känns förjälvigt ...
jens står och sparkar på Emmelie och emil tjötar om sin jävla Pan Pizza ;D.
och Jens går och hämtar den, Jävla toffla =),
MOHOHOHOHOHHAHAHHA...
Jaa jag har tråååk.. Funderar på vad ja ska skriva ;D.
Joo valborg, Det va allt kul, Drack som fean !!!.
Saknar Nina som fean..
har inte varit med henne på länge nu,..
Men att träffa Emmelie igen är Great :) super underbart (Y),
Att äntligen få prata med en som ja verkligen kan prata med!.
Nee om man nu skulle ut och röka lite nu, Sen ska man väl dampa vidare här man alla andra fölk ;D.
men ha det så nice bra lixom så hörs vi senare.
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar