tisdag 14 juli 2009

En som dig ska INGEN ha som vän !!!

En riktigt vän gör fan inte så som du har gjort mot mig!. Hur fan kan du ens med att säga så du sa till mig och sen gör du tvärt om ?!-. hur tänker du igentligen din äckliga människa.. URSCH !..
Du betyder INGET för mig längre, du har gjort ditt misstag du får stå ditt kast.
Men jag vill igentligen veta varför du gjorde som du gjorde mot mig, DU sa såna ord till mig som du inte ens kunde hålla, Så varför ens säga det?!.
Okej att ibland blir det inte som man har tänkt sig, men va fan snälla ge dig, du kan ju inte hålla på så här?. Du måste tänka något, och nu ligger du säkert i din soffa och njuter av det men du kommer att få ångra dig förr eller senare, För en ÄKTA vän gör inte de.. Men du kanske inte är de, Eller aa det är du inte, Inte i mina ögon ... längre ...
Du va som en syster för mig med inte längre du är en skit en människa som har fuckat mitt liv..
Så som du har sårat mig nu, Har nog ingen annan gjort, Inte det på viset du är en ÅHHH är så arg att ja inte ens kan skriva det..
JAG HATAR DIG OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET!!!
USRCH FY OCH BLÄÄÄÄH !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar