söndag 12 juli 2009

Fitt Liv

Ja kan inte tänka riktigt nu ja kan inte se eller ja vil inte se vill inte höra vill inget längre, Jag orkar knappt leva dagen som går, Ja vill bäras ut på en bår, Bara bli bort glömd,...
Hela mitt liv kan man ta som en fucking jävla lek, Ja vill skriva ner mitt liv men ja vet alla som skrattar bakon min rygg, och ja svär någon vacker dag så dom ångra sig, ja kommer hitta dom alla, Dom som har fuckat mitt liv,.
Ja har inte många som står vid min sida, Det kanske finns fler men isf visar dom inte det på rätt sätt.
Jag vill att min själ ska gå till himelen så slipper ja lida mer, Jag vill ha en vanlig "svensson" familj, Bor inte ens hemma längre, Ja är 17 jävla år och mitt liv har gått åt helvete, Mina vänner är dom ända som ja just nu lever för, Men det finns mycket dom inte vet om mig, ja har aldrig berättat hela min sanning för någon, Och så kommer det för bli.
Ni får tro vad ni fan vill om mig, för ja orkar inte bry mig längre, Palla lyssna på skitsnack om mig, om ni vill försköa snacka skit om mig igen så varesgod försök ni bara, Ni kommer att få ångra er, Det kommer stå er dyrt!.
...
ALLT ÄR ÅT HELEVETE !!!!.
Kan ingen se att denna lilla flicka går och lider, Nej då ist skrattar ni bakom min rygg, Vänta bara ja spottar er i ansiktet...!
Sitter och kollar upp i mot himelen och fäller en tår :(...
Men ja ska fortsätta att kämpa har ja klara det så här länge så klara ja det ett tag till.
----
Du vet att ja tänker på dig, Och det är bara dig ja kan tänka på just nu..
Men tack för allt som har varit, Har alltid tyckte om dig mer,Men det räckte tydligen inte,Men nu vände du ryggen till...

2 kommentarer:

  1. Gumman, jag vet hur du tänker. Jag känner samma sak, att mitt liv gått åt helvete. Jag vet att jag är dålig på att höra av mig och det är jag ledsen för, men du vet att jag älskar dig vännen och jag finns alltid här. Dag som natt <333

    SvaraRadera
  2. Okej, Tack att du ens skrev det, Aa men du får höra av dig snart. Älskar dig med vännen,

    SvaraRadera