söndag 26 juli 2009


Hejj Hejj, Hehe känner mig så seg, nu har ja fattat hur man lägger upp bilder här på bloggen :P.
Så nu jävlar blir det mycket mycket bilder ;D.
Det har väl inte hänt så mycket idag, Ska väl ut en stund sen, måste dra mig ner till stan och få mitt busskort som en vän lånade igår,.
igår va ja hemma hos Hultan och kolla på skräckfilm ;D.
Det va kul som fean ;D .
en lyckad kväll., fast vanja blev typ rädd hela tiden, haha hon satt med en kudde framför sig,
Ska väl ta mer bilder nu någon dag, har inte gjort det på ett tag nu, Saknar det, så jag får dra med mig syster och ta lite ;D.
men vad fan ska man göra senare idag?..
Kanske blir att man dricker lite med min bror och hans vänner, =) det kommer bli nice om ja nu ska med (Y).
Men ha det så bra så länge, Hajj <3

1 kommentar:

  1. Det var et fint bilde :D <3 Kommer du til Norge(Kristiansund) en gang igjen? :)

    SvaraRadera