onsdag 5 augusti 2009


Men ja ska leva mitt liv utan dig, Du har sårat mig i så många år nu, Visst jag har inte heller varit så snäll, jag är inget undebar eller någon ängel, Men det är du som ska föreställa vuxen, det är väl du ska ska komma och krama mig när jag är ledsen och bara hålla om mig i din famn?. Och inte stå och skrika på mig, Ja känner mig så jävla död innombords så jag vet inte själv vart ja ska ta vägen snart. ja har levt så här i ganska många år nu, Plus att min sjukdom styr över mig, Ja vill bara få leva ett normalt liv, Och vart är det som kallas vänner, Dom som vänder mig ryggen när ja har det som svårast?... är så lack på skiten nu, Ja kommer att krossa mitt liv och min egena karriär snart.

En del går bara att inte ändra på, En del går att ändra på,Men jag kan inte ändra på det som har varit, alla salg under bältet. Och jag vet med stor sannolikhet att du kommer att ta tillbaka allt som du har sagt till mig, Du kommer att ångra dig, Du ska föreställa dig en person man verkligen behöver i livet, Men just nu vet ja inte om det är bra att du inte finns i mitt liv mer,... Fast det tar hårt på mig, Väldigt hårt.. Allt ja ville va att alla bråk skulle ta sluta någon gång, För ja klarar inte att ta alla smällar nu längre, jag ståller mig upp och vänder ryggen och går, It's No turning Back.

Allt ja ville var att allt skulle vara bra mellan oss Mamma, Jag vill tro innerst inne att du älskar mig, Men det är så svårt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar