fredag 25 december 2009


Tjenixen bloogiz ;D
Har köpt en ny mobil (Y) gött som FAAAN GAAAAAAAW !!
Sen så har ja varit hos mammut en sväng och sen hos min bror, Träffade Lilja (:
Och nu sitter ja hemma och har inget att göra, DAMP PÅ DE LIXOM !!!!
Ja har nu bestämt mig, ja ska ha rött/lila hår och SEPTUM xD Kommer bli så jäwla bra !!!!!
Sen så har Matilda varit här (: Matilda ja älskar dig vännen (L)
Ska väl dra på en film sen (: och sen ringa Alex ;)
Har inte sovit riktigt på ja vet inte hur länge, URK säger ja bara ! Skit jobbigt ..
Så nu sitter ja och proppar i min MASSA godis (; Haha fuckers ! '


¨ Pappa ¨

Saknaden efter ditt skratt din milad röst & dina underbara kramar som ja aldrig kommer få igen. Om man bara kunde spola tillbaka tiden & ändra på allt som har hänt, Snart är ja 18, & du finns inte i livet längre, Vilket gör det väldigt svårt för mig. Att leva utan sin pappa det SUGER !
Allt ja vill är att få tillbaka min pappa en dröm som ALDRIG kommer slå in ..¨
Det är svårt för mig att vara glad, Jag ler på utsidan men på insidan är det ett uppror..
För ja har inte min älskade pappa hos mig, hur mycket jag än ber och saknar kommer du aldrig tillbaka :(.
Du kommer alltid att ha den största platsen i mitt (L) !
Tommy Svensson världens bästa PAPPA ! <3



// Lizen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar