lördag 19 december 2009


Saknar dig så brutalt mycket pappa.Varför just nu och varför just dig?. DU va min bästa vän mitt allt, Och ändå så försvann du så tidigt, Din dotter saknar dig så jävla mycket, Du ville alltid allas bästa och va alltid posetiv & glad, Men nu finns du inte längre på jorden och det svider så hårt i mitt hjärta, Jag ber för dig varje dag att du ska ha det underbart i himmelen och att du tar hand om dig där uppe. Men en dag så ses vi igen, Kanske på ett vackert ställe. Men varför?! En fårga som ja aldrig kommer få svar på. Pappa du finns i mitt hjärta och det kommer du alltid att göra (L). Tänker på alla minnen vi har med varandra, Fina stunder vi hade, som när vi åkte ut och fiska eller när vi badade :) . Hur mycket jag än gråter och hur mycket jag än ber så kommer du aldrig tillbaka, Men det är något jag vägrar att inse, Du kommer komma, En vacker dag står du vid dörren igen, Eller kommer du inte tillbaka Pappa?. Shiit allt ja vill är att ha min pappa, Hur kunde detta ske och varför du, En fråga ja ställer mig varje dag jag vaknar.

Tommy Svensson (L)


/ Från din älskade dotter Jennifer Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar