onsdag 30 december 2009


Lizen is back in business xD
Mohaha fan va tröööök ja har det (:
Sitter på msn & skriver med Majki å Sabina <3
Ska möla i mig GODIIIIIS hahah ja tror ja är typ beroende eller nått :P.
Förra gången ja skrev då skrev ja att ja skiter i kärleken & kör mitt egena race, Men nu har ja ändrat mig, ja skiter inte i kärleken men har alltid kört mitt egena race (;
Haah kom på det helt själv (Y) ja är ganska smart xD

Har snackat lite med Sabina på msn nu och vännen ja vet att du kommer klara dig igen om detta, Klarade ja av all skit så gör fan du de oxå, Du vet att du har vänner som finns för dig, & jag är en av dom!<3

Jag är trött men ändå inte .. Har inte pratat med en speciell person på ett tag nu och det gör mig knäpp :P Haha kanske däröfr ja har typ små damp och typ bara blööh på allt ? xD
Min pappa finns omkring mig, för sebbe * min bror* spelade in mig och Nadja när vi typ hade damp igår och man ser på den videon att det är något som inte stämmer, det går inte att förklara med det är fuck läskigt som fan ska ja lova. Jag vet att han inte vill mig något ont men tänk er själva !? FYFAN DET ÄR LÄSKIIIIIGT !!!! HELLLLLLLP !


Sitter och chillar med musik i öronen yeeejk =)
Nu logga Orkar Pesonen in på msn, Haha fan va tråkigt ja har de :P
Känner idag att ja ska skriva mycket på bloogizen idag men vet inte vad xD
haha just de ja nu kom ja på att ja är röksugen oxå :/ ..
Jag ska sluta röka när ja är 18 har lovar Pose (Y)
*Fast vetefan om de kommer att gå*
Men ja kan ju alltid försöka (Y)
GAAAAAAAAAAAAAW !!!
va fan ska man göra & skriva !?
hahah Ja skirver med ERKKI på msn ahah bästa han ;D
MOHAHAH nee nu kommer jaaaaaaaaaaag int på något mer att skriva :P

PUSSHEJ!


/ LIZ3N !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar