onsdag 23 december 2009

Denna dagen har varit jobbig, sänkte ner pappa idag under jorden, alltså sänkte ner hans Una ..
Shiit de va tufft & jobbigt som fan .. Jag vet inte nu hur ja ska klara av allt utan min pappa vid min sida som jämt stötta mig, vad som än hände så fanns han alltid där för mig, Men nu idag gör han inte de längre, Blir så jävla sur på den Idioten som tog pappas liv,
HATAR DIG DIN JÄVEL!!!
Hur fan kan man göra så mot någon? Och varför just min pappa ?!
Men ja får ta en dag i taget nu och bara försöka vara stark, Men minnen dyker upp lite här och där hela tiden, Kan knappt sova är inte trött tänker bara massa hela tiden, Jag kan inte fatta att detta verkligen händer, Eller så vill ja inte fatta detta hemska som har hänt. Allt ja ser 'r svart, Sjukt jävla svart, Jag vet inte varför och jag vet inte hur, men inom mig känner jag bara att ja ska vara stark, kämpa för pappa.
Kommer göra allt för att göra dig stolt Pappa det lovar jag!.
Nee nu ska ja ut och röka & sen blir det nog film (:
Saknar just han bara han ! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar