onsdag 24 juni 2009

Underbar Dag !

Hellu :)
Är hos Zandra ( som vanligt ) ska snart ut i solen och sola lite, haha lite färg måste man ju få, kan ju inte se ut som ett spöke ;).
Sen blir det väl att vi tar en promenad eller något sånt,.
Vaknade ganska sent idag, vi vaknade runt kvart i 3, Vi skulle dock upp klockan 12 men så blev det ju inte, så ska lsänga i mig lite kaffe sen blir det ut,.
Min natt va perfekt ingen mardröm eller panik attack, Så jag fick sova lungt.
har dock inte pratat så mycket mer med han men vi får se om allt detta löser sig, Hoppas på det bästa iaf :).
Saknar min "familj" i Sjuntorp en hel del...
Så kanske tar mig en tur senare till Sjuntorp om inget annat kommer i vägen.
Skulle träffa Polly igår men det blev tyvärr inte så, Känns lite ledsamt..
Nepp men nu ska ja ut i solen med Syster "Zandra".
Skriver mer sen!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar