torsdag 25 juni 2009

Förbannad !

Allt jag vill är att få ett enkelt jävla svar, Men det verkar som att han är för feg för att ge mig ett svar, En kille som är rädd för en tjej ?. Jag fattar inget längre, detta bryter ner på mig så jävla mycket, Varför kan han bara inte fatta att allt jag vill är att få ett svar, men han bara dampar sig, Visst det kanske är jag som är dum i huvet som inte vill glömma han men sanningen är så klart ja vill ju kuna vara vän med han och prata och sånt,Men det verkar som att det är bara ja som läger ner tid på det hela. Och han bryr sig typ inte.
Men vad gör jag för fucking FEL?!.
Jag vill glömma han, Radera han helt men det går ju förfan inte.
Det är något med han som ja verkligen inte kan glömma...
Det är så svårt. Jag vill bara ha vänskapen som vi hade tillsammans.
ALLT JAG VILL ÄR ATT HA ETT JÄVLA ENKELT SVAR JA ELLER NEJ !?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar