söndag 24 januari 2010


Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart, allt bara faller i bitar framför mig.
jag är inte hel längre & det kommer jag aldrig att bli heller.
Jag vet bara ens sak, Ja kanske är för bra för dig, Det kanske är bäst om vi bara är vänner, för jag orkar inte få skit för allt hela jävla tiden, säg vad fan du vill men detta är mina ord & ingen annans. Visst jag har gjort fel det1 kan ja inte förneka men den skiten som ja fick av dig, först så tkr du om mig, sen från ingen stans tkr du inte om mig, vad är ditt problem !? GAAAAW!!!!
Vet snart inte vad jag ska tro ..
Bättre att skiljas som vänner än ingenting alls.
Nu vet du vad ja tkr & vill.
ta det som du själv vill. Men döm mig aldrig för igentligen vet du inte ett skit om mitt liv vad jag har gått igenom eller vad jag går igenom. Så fuck it lixom.
Läs&förstå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar